måndag 7 september 2015

Kundkvällar

Gillar du heminredning? Jag drar igång en serie kundkvällar här i höst... jag kommer att visa inredningsdetaljerna som jag har i webbutiken och vi passar även på att äta och dricka lite gott medan vi kikar på webbutikens produkter och pratar inredning.

Var? Jag bjuder hem er till mig här i Varberg! Mer info efter anmälan.

När? 5/10 kl 18.00
        1/11 kl 17.00
        29/11 kl 17.00

Hur anmäler jag mig? Skicka ett mail till palmqvistannelie@hotmail.se Anmälan är bindande eftersom jag står för mat och dryck.

Välkomna!

kundkväll, inredning, webbutik, varberg, homeparty, kundkvällar, tavlor, posters,

kundkväll, inredning, webbutik, varberg, homeparty, kundkvällar, tavlor, posters,

kundkväll, inredning, webbutik, varberg, homeparty, kundkvällar, tavlor, posters,

4 kommentarer:

  1. Vilken trevlig idé! Dessvärre bor jag lite väl långt bort :-). Men visa gärna lite bilder om du hinner fota!

    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd... hade varit kul att träffa dig! En annan gång :-) Ska fotografera :-) Ha en fortsatt go kväll!

      Radera
  2. Vad trevligt! Synd du bor så långt bort......Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt! Hade varit kul att träffa dig! Hojta till om du tar en tur i Sverige :-) Ha det gott!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...