lördag 18 juni 2016

Annelies Design på torget

Japp, idag var det premiärdag på torget. Vinden blåste ganska kallt, men det blev ändå en lyckad dag för många trotsade vinden och ville lördagsshoppa... och vi klarade oss från regn! Jag var där vid halv åtta och plockade upp grejerna... brrr! Känns inte direkt som sommar idag :-)

Jag kommer att stå på torget några lördagar (kanske någon onsdag också) framöver, men inte nästa helg. Den helgen får bli helt ledig... då har jag själv tänkt ta en tur till torget (himla mysigt, speciellt vid storhelger). Om det är något speciellt ni vill att jag tar med när jag står på torget kan ni bara höra av er. Lite otippad begäran att ta med om två veckor kom idag: "Ta med city trivet Bergen". Japp, det löser jag :-)

vita blommor, buske, trädgård, bukett, buketter, vas, rund vas,

Självklart kan man shoppa i webbutiken hela sommaren... den är öppen dygnet runt och alla dagar. Eiffeltorn i olika storlekar/färger, "Sverige med din stad", vykort och clips/klämmor bland annat finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

eiffeltorn, eiffeltornet, prydnad, dekoration, prydnader, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, annelies design, vykort, världskarta, världskartor, karta, kartor, sverige med din stad, varberg, varbergs, stad, städer, clips, klämma, klämmor, klädnypa, klädnypor, svart, svarta, svart och vitt, sverige, sveriges, nät, galler,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...