lördag 11 juni 2016

"Candle Cross" i köket

Jag sitter här i köket och planerar försäljningen på torget... ska bli kul! Det värsta är ju att man inte kan ta med sig så mycket som man vill och det är svårt att visa det på ett snyggt sätt, men jag tror att det kan bli bra ändå :-) Grytunderlägget "Varberg" kommer med i alla fall...

ljusstake, candle cross, ljusstakar, design, annelie palmqvist, annelies design, inrednding, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljus, kök, köket, Oohh kruka, krukor, minikaktus, minikaktusar, kaktus, kaktusar, plåtstol, plåtstolar, vitrinskåp, matsal, matsalen, matgrupp,

Ni har väl inte missat ljusstaken som jag har designat och låtit tillverkas? Den finns i webbutiken och kommer nog inte med till Torget i Varberg då de är för stora att få på plats. Jag har köpt en magasinkärra som ska hjälpa mig att forsla grejerna från bilen till min plats på Torget. Det får bli lite mindre och behändigare grejer som får följa med mig dit... Om vädrets makter är med mig så kommer jag att stå där nästa lördag, men jag meddelar inne på min Facebook-sida när jag vet hur det blir (anneliesdesignandinterior).

Ljusstaken "Candle Cross" och de fina små Oohh-krukorna finns i webbutiken tillsammans med andra inredningsdetaljer: www.anneliesdesign.se

ljusstake, candle cross, ljusstakar, design, annelie palmqvist, annelies design, inrednding, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljus, kök, köket, Oohh kruka, krukor, minikaktus, minikaktusar, kaktus, kaktusar, plåtstol, plåtstolar, vitrinskåp, matsal, matsalen, matgrupp,

Ha det gott!

ljusstake, candle cross, ljusstakar, design, annelie palmqvist, annelies design, inrednding, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljus, kök, köket, Oohh kruka, krukor, minikaktus, minikaktusar, kaktus, kaktusar, plåtstol, plåtstolar, vitrinskåp, matsal, matsalen, matgrupp,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...