onsdag 14 september 2016

Webbutik med inredning

Som ni kanske vet driver jag en webbutik med inredning. Någon sa till mig för ett tag sedan "Finns det inte väldigt många webbutiker?". Jodå, det gör det, men alla har sin egen stil så ingen är den andre lik. Jag köper så klart bara in sådant som jag tycker är snyggt och andra köper in ett "sitt" sortiment... och eftersom jag gillar´t är det ofta de inredningsdetaljerna som jag har själv i inredningen!

Jag gillar att spana in vad Europa har att erbjuda också och ägnar ganska många timmar åt att hitta guldkorn. Superkul! Senaste sådant guldkorn är muggarna "Ansikte". Superläckra och kommer direkt utifrån Europa! Kika gärna in i webbutiken och ta en kik på dem!

filterhållare, kors, filterpåsar, hållare, kök, annelies design, kaffetillbehör, design, annelie palmqvist, konsttryck, tupp, tuppar, tuppen, tavla, tavlor, poster, psoters, print, prints, plakat, plakater, affisch, affischer, ljusstake, candle cross, ljusstakar, matsal, matsalen, matgrupp, fårskinn, eiffeltornet tapet, aim for the stars, svart och vitt, svartvit, svartvita, vardagsrum, vardagsrummet, hth kök, grått kök, gråa köksluckor, kaffe, moccamaster,

En del designar och tillverkar jag själv... ljusstaken "Candle Cross" och filterhållaren är några exempel på det. Mina konsttryck finns också i shopen, bland annat tuppen.

Snart kommer två inredningsdetaljer till, designade av mig, men det har blivit lite fördröjt av olika anledningar. Men snart så...

Länk till webbutiken om du vill kika in dit och se vad som finns: www.anneliesdesign.se

filterhållare, kors, filterpåsar, hållare, kök, annelies design, kaffetillbehör, design, annelie palmqvist, konsttryck, tupp, tuppar, tuppen, tavla, tavlor, poster, psoters, print, prints, plakat, plakater, affisch, affischer, ljusstake, candle cross, ljusstakar, matsal, matsalen, matgrupp, fårskinn, eiffeltornet tapet, aim for the stars, svart och vitt, svartvit, svartvita, vardagsrum, vardagsrummet, hth kök, grått kök, gråa köksluckor, kaffe, moccamaster,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...