tisdag 8 oktober 2013

Tävling om ett set artprints vykort

Nu är det dags för en tävling igen! Vinsten denna gång är ett set av mina nya små prints på vykort.

För att vara med i tävlingen ska du svara på frågan:
Hur skulle du använda dig av vykorten om du vann dem? (Skriv svaret i kommentarsfältet)

svarta och vita vykort, tävling om illustrationer, små prints, vykort, tävla om print, tävling artprints


Lycka till!

Tävlingen pågår till och med 15 oktober 2013 och vinnaren utses av Design Canvas Varberg. Beslutet kan inte överklagas. Vinnarens namn publiceras här på bloggen senast två dagar efter att tävlingen avslutats och meddelas personligen till den mailadress som uppgivits. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Glöm inte skriva din mailadress om du skriver som anonym. 

26 kommentarer:

  1. Jag skulle sätta fast dom med klädnypor på ett rep tillsammans med andra bilder och ha över mitt skrivbord ;)
    Hoppas på tur!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle nog sätta dem I en fin svart ram...alla skilt för sig.
    De är så fina att jag skulle placera dem på olika ställen.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle skicka kort till min 89-åriga farfar som är sjuk och behöver piggas upp!

    SvaraRadera
  4. De skulle absolut få pryda min hall i varsin svart ram....så snyggt. Kram anette

    SvaraRadera
  5. Jag skulle antagligen sätta den i högen med alla andra fina vykort tills den perfekta tillfället/mottagaren skulle komma emot. Älskar fina vykort.

    SvaraRadera
  6. Hej hopp!!!! De skulle givetvis få hedersplats över de andra vackra tavlorna du gjort!!!! Ha en fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  7. Jag skulle sätta dom tillsammans på min tavelvägg som behöver fyllas på. Den går i svart och vitt och skulle passa perfekt! )Kram Anna :-)

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Så fina, de skulle bli superfina på min tavelvägg som jag håller på med att färdigställa, mest med svartvita foton med släktingar...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Helt underbara vykort och jag har inte bestämt om jag skulle ge bort dem till min fantastiska svägerska som fyller år snart, eller om jag helt enkelt skulle behålla dem själv och placera dem på ett ställe där många kan se och njuta av dem. Kram Pernilla pernilla.lyckberg@varberg.se

    SvaraRadera
  10. Såååå snygga!!! De skulle få ta plats på den kommande tavelväggen jag ska utforma i trappen ner till källaren. Både svartvita prints och foton ska samsas på denna vägg som ska utstråla känslor och värme.

    SvaraRadera
  11. Skulle ge dem till min anarkistiska son
    så att han kan börja inreda.EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Skulle rama in dom och hänga dom på vår toalett (förlåt) där dom skulle passa perfekt till vår vit/svart/guldiga tapet.
    Ha en härlig kväll

    SvaraRadera
  13. Jag hade gjort fina tavlor av dem. Svarta ramar till . Gillar de kontrasterna. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  14. Jag skulle skicka dem till mina brevvänner såklart. :)

    SvaraRadera
  15. Hej! Mina söner har börjat intressera sig för konst. Ett arv av mig. Deras första verk skulle detta bli! Jag hade lagt bilderna i fyra gråa ramar och hängt dessa supersnygga motiven ovanför deras svarta byrå, ganska lågt. Så att mina killar kan studera och fråga om verken! Så gör dem, frågvisa och intresserade av bilder.

    Med glada hälsningar //Susann susbjo71@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag skulle skicka till mina bästa vänner som en överraskning och så kunde dom göra en tavla av dom som minne av både mig och ett fint vykort :)
    "Nytta med Nöje" heter det ju :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  17. Jag skulle sätta fast dem i nypor och ett fint snöre som jag skulle ha på väggen ovanför soffan. Det skulle bli sjukt snyggt.

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  18. Håller på att planera mitt nya rum, skulle vara pricken över i med den vackra korten. :) /17 årig tjej från Finland

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag skulle satt dom i svart/vita ramar och sen skulle jag ge dom till min lillasyster i inflyttningspresent:-)
    Ha en härlig helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag skulle sätta upp dom som inspiration ovanför mitt pysselbord i mitt alldeles egna stök - rum :)
    Kram Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  21. Jag hade satt dem i ramar och låtit dem pryda sonens rum i huset som vi snart flyttar till. Han vill ha "coolt" på väggarna så dessa skulle passa perfekt! :-)
    hallonfot@gmail.com

    SvaraRadera
  22. man kan ju inte låta bli än att göra ett försök - för du gör så snygga saker. Jag hade använt någon till att skicka iväg, till en god vän som skulle uppskatta och må bra och en hade fått stanna kvar och lysa upp min vardag

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  23. Jag skulle ge dem till min 18 åriga dotter så hon kunde ha dom på sitt rum. Hon vill ha lite svarta detaljer på väggarna där,det skulle bli så fint. gunillaahlander@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Jag skulle ge dem till min syster som fyller år om några veckor!

    Mvh, Amy

    amy.finlay@live.se

    SvaraRadera
  25. Dessa underbara art prints är precis lagom många......Fyra barnbarn ....skulle skicka dom varsitt , och dom skulle garanterat älska dom. Sedan skulle jag nog fixa varsin snygg ram åt dom också :
    Hoppas på att vinna gör : pia.p-sson@hotmail.com / Mvh / Pia

    SvaraRadera
  26. Jag skulle överraska mina vänner med ett handskrivet vykort i brevlådan lite då och då! En sällsynthet bland alla snabela:n och taggar!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...