tisdag 1 oktober 2013

DIY; Svart matt

Den matta svarta sprayfärgen blir kanonfin på burkar och flaskor. Arrangera många i grupp eller bara några få... lika snyggt vilket som.

diy svart, diy sprayfärg, måla burkar med färg, spraya flaskor, inredningstips, svart och vitt, artprints, svarta och vita prints, vykort prints, pyssel, kakelugn

Medan jag höll på med detta lilla projekt kom jag på en idé som skulle bli riktigt snyggt. Det får jag visa när det blir fixat :-)

peacetecken, svarta och vita vykort, vykort peace, dekoration, inredning, vit kakelugn

Vykorten är små artprints målade av mig. De finns till försäljning här: Konsttryck by Annelie

vykort med tryck, artprints vykort, svarta och vita prints, washitejp

Ha en riktigt go eftermiddag! 

sprayade flaskor och burkar, svart och vitt, inredning kakelugn, monstera, kvist i burk, diy spayfärg, diy svart, spraya burkar med text

Ha det gott!

20 kommentarer:

  1. Matta färger gillar jag. Och allra helst svart!
    Snygg samling!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp alltid lika härligt o gå in på din blogg du har såååå mycket roliga ideer, jag letar fortfarsnde efter pappersrör...hihi men den som söker han finner......stor kram från Maja

    SvaraRadera
  3. Äsch, vad nyfiken jag blev nu. Tålamod har aldrig varit min starka sida.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! Vilken bra idé!
    Undra vad det är för projekt du ska göra:)?
    Ha det gott
    Kram maria

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggt med mattsvart och kombinationen med dina prints är kanon! En fråga. Pappret du använder till dina prints, kan man "trycka" foto på det?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Tack :-) Man kan säkert trycka foto, men det är inte så blankt som fotopapper dock. Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Din svart och vita hörna där blev jätte fin.....Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Duktig du är! Alltid lika påhittig! Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt mycket roliga idéer du har!! Fint!! Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Så fina de blev. Kontrasten mellan svart och vitt är fint. Den gröna blomman bryter av så fint. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Snyggt-Riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  12. Verkligen snyggt! Måste ta mig en titt hemma och se om det är något jag kan spraya :-).
    Ska man hålla sig utom hus, eller hur mycket yr det omkring tro?

    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :-) Det både yr omkring i luften och luktar väldigt starkt, så jag skulle rekommendera att spraya utomhus.

      Radera
  13. Enkelt och snyggt! Gillar detaljerna med washitejpen (eller är det vanlig eltejp?) Hur somn snyggt.
    Kram anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Vykorten satte jag upp med washitejp.

      Radera
  14. Du år en outsinlig källa med alla dina häftiga ideer. Undrar vad du kommit på nu?? Nyfiken......Kramisar Tina

    SvaraRadera
  15. Snyggt hörrudu! I söndags spraymålade jag en urna i svart och satte monsterablad i :)
    Ha en go kväll

    SvaraRadera
  16. Spännande =) Svart är så läckert tycker jag. Kram och ha en toppen fredag

    SvaraRadera
  17. Ujuj, så mycket fint!!
    Hit måste jag komma tillbaka till (har varit här förut men har haft lite bloggpaus) för att uppdatera mig lite.
    Ha en härlig helg, kram Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...