lördag 8 oktober 2016

Fototapet från Mr Perswall

Den här fototapeten gillar jag skarpt... dels för att det är Eiffeltornet på den (för er som följt med mig ett tag här vet att jag superdiggar den byggnaden), men också för att den gör så mycket för rummet. Jag kommer ihåg när vi renoverade och jag tänkte att det skulle vara fint med en fototapet och minns känslan jag fick av lite oro. Kommer man att tröttna på en sådan tapet? Blir det bra? Det är ju ganska dyra kvadratmeter om man inte gillar det? Men, det blev bra tycker jag. Jag ångrar inte en sekund :-)

fototapet, eiffeltornet, mr perswall, avlastningsbord, grått, vitt, vit, hall, hallen, isländska fårkinn, skinn, fäll, fällar, island, annelies design, ljusstake, ljusstakar, webbutik, webshop, inredning, kök, köket, matbord, matplats, stolar med skinn på stolsryggen, skandinaviskt, skandinavisk, nordiskt, norden,

De fina isländska fårskinnen, konsttrycket "Tupp", filterhållaren och ljusstaken på matbordet finns i webbutiken tillsammans med massor av andra detaljer till hemmet, bland annat adventsfina julnyheter!Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

filterhållare, design, annelie palmqvist, svart och vitt, svartvit inredning, svart och vit, kaffe, kaffefilter, hållare, köksdetalj, kökstillbehör, kaffetillbehör, isländska fårkinn, skinn, fäll, fällar, island, annelies design, ljusstake, ljusstakar, webbutik, webshop, inredning, kök, köket, matbord, matplats, stolar med skinn på stolsryggen, tavla, tavlor, poster, psoters, konsttryck, tupp, skandinaviskt, skandinavisk, nordiskt, norden,

isländska fårkinn, skinn, fäll, fällar, island, annelies design, ljusstake, ljusstakar, webbutik, webshop, inredning, kök, köket, matbord, matplats, stolar med skinn på stolsryggen, skandinaviskt, skandinavisk, nordiskt, norden,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...