måndag 24 oktober 2016

Tavla "Monstera"

Mitt senaste konsttryck... "Monstera"! Den finns i A4, A3 och 10X15 cm inne i webbutiken: www.anneliesdesign.se

hand porslin, händer, monstera, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints plakat, plakater, inredning, ateljé, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, konsttryck, vitt, vit, vtia, svart och vitt, svartvit, svartvita,

monstera, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints plakat, plakater, inredning, ateljé, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, konsttryck, vitt, vit, vtia, svart och vitt, svartvit, svartvita,

Vad kollar jag alltid efter på loppis? Saxar :-) Tycker de är så fina :-) Jag, vet, weird! Jag är lite av en saxsamlare... en del samlar på frimärken, andra samlar på pennor och jag, saxar :-) Och händer! Snygt tycker jag!

sax, loppis

Ha en härlig dag!

penslar, bygglampa, lampa, natur ram, monstera, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints plakat, plakater, inredning, ateljé, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, konsttryck, vitt, vit, vtia, svart och vitt, svartvit, svartvita,

monstera, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints plakat, plakater, inredning, ateljé, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, konsttryck, vitt, vit, vtia, svart och vitt, svartvit, svartvita,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...