söndag 21 maj 2017

Ljusboll som mysbelyning på trädäcket

Jag har laddat bollarna för första gången och tidigare idag fixade jag i ordning lite på trädäcket... i hockeypausen stack jag ut lite snabbt och satte på dem för att testa hur det blev! Så nöjd! Blev så fint som jag hade tänkt mig! Jag har spanat in ljusbollarna länge men tänkt vänta tills showrummet/butiken är klar eftersom jag trott att de är svåra och ömtåliga att skicka. Det visade sig att man till och med kan sparka på dem utan att de går sönder (säljaren tyckte det var kul att berätta när jag sa att de bara kommer att vara i fysiska butiken). Därför ligger de även i webbutiken nu... Kika in i shopen för fler bilder och mer info! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, boll, ljusboll, ljusbollar, mysbelysning, belysning, uteplats, trädäck, trädgård, inredning, lampa, lampor, altan, uteplatsen, lanterna, lanternor,

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...