torsdag 25 maj 2017

Vitrinskåpet ska bort!

Det är nog sista bilden på detta vitrinskåp här i köket... den kommer att ersättas av ett gammalt medicinskåp som min syster har haft hos min mamma. Superläckert! Egentligen har jag ju inte plats, men man får göra sig plats om man vill att det ska stanna i familjen :-) Antagligen blir det här skåpet ska stå... hade funderingar på att slänga ut en skänk i gästrummet först, men nja, det blir nog här. Vi får se! I morgon dyker skåpet upp här med hjälp av flyttfirma som jag har anlitat. Skåpet är tungt, tungt, tungt och tungt!!! Bättre att anlita flyttkillar som får sköta leveransen :-)

Vårt fina vitrinskåp kommer ut på Blocket om det gamla medicinskåpet hamnar här i matsalen! 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, vitrinskåp, skåp, kök, köket, bomullskvist, bomullskvistar, bomullsblommor, vas, vako, 260

Fågelburen har kommit på plats här inne igen... det har stått ute sedan förra sommaren! Hoppas att jag kan få upp det på det "nya" skåpet som kommer in här imorgon! Den fina vasen "VAKO 260" hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se Bomullskvistarna köpte jag hos "Bunches" i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...