torsdag 25 maj 2017

Vardagsrum med korp och skata

Bengts fina handsnidade fåglar är alltid framme här hos mig, men byter plats lite då och då... sååå fina! Är superglad för dem!  Självklart är det speciellt kul eftersom jag känner Bengt, men även innan jag fick se hans fina fåglar köpte jag en korp som var handsnidad. Det är något speciellt med fåglar! 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, fågel, fåglar, korp, skata, korpar, skator, svart och vit, svartvit, svartvita, svart och vitt, bengt karlsson, handsnidad, handsnidade, täljda, lampa, lampor, döden, diamant, diamantlampa, vardagsrum, vardagsrummet, grå, grått, gråa, soffa, soffbord, ljusstake, kudde koskinn, kuddar, kuddfodral, fårskinn,isiländska,

Ni hittar fåglarna i min webbutik, men endast något ex av varje. Tar de slut är de slut tills Bengt känner för att snida en ny... han gör det i sin takt och när han känner för det. Hade jag varit tvungen att måla samma tavla med samma motiv tröttnar man till slut så klart, så han har ingen press på sig från min sida. Det kommer dock många mail när en fågel är slut men då blir det det svaret... den kommer när den kommer :-) Min webshop hittar ni här: www.anneliesdesign.se

I webbutiken finns också fårskinn, äggskal av olika träslag (också de är handgjorda, men av Alexander Ortlieb i Tyskland), lampan "Döden", kuddar av koskinn, ljusstaken "Kugghjul" mm.

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, fågel, fåglar, korp, skata, korpar, skator, svart och vit, svartvit, svartvita, svart och vitt, bengt karlsson, handsnidad, handsnidade, täljda, lampa, lampor, döden, diamant, diamantlampa, vardagsrum, vardagsrummet, grå, grått, gråa, soffa, soffbord, ljusstake, kudde koskinn, kuddar, kuddfodral, fårskinn,isiländska,
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, fågel, fåglar, korp, skata, korpar, skator, svart och vit, svartvit, svartvita, svart och vitt, bengt karlsson, handsnidad, handsnidade, täljda, lampa, lampor, döden, diamant, diamantlampa, vardagsrum, vardagsrummet, grå, grått, gråa, soffa, soffbord, ljusstake, kudde koskinn, kuddar, kuddfodral, fårskinn,isiländska, äggskal, alexander ortlieb, handgjort, handgjorda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...