tisdag 16 maj 2017

Hemma hos mig

Egentligen skulle jag tagit in blommande kvistar från träden i trädgården som jag brukar vara så snabb med att göra... men nä, det har inte blivit av än. Jag såg faktiskt att även syrenerna börjar blomma lite smått. Ska tänka på att ta in en kvist eller två. Så länge blir det icke blommande bilder härifrån, men lite fåglar kan jag bjuda på :-) Ni hittar dem i webbutiken tillsammans med ljusstaken, det fina äggskalet av olika träslag mm.  Min webbutik hittar ni här: www.anneliesdesign.se

Trevlig kväll!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, silent socks, möbeltass, möbeltassar, fårskinn, skinn, matsal, vardagsrum, skata, skator, fågel, fåglar, korp, koltrast, äggskal, alexander ortlieb, ljusstake, ljusstkar, kugghjul,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, silent socks, möbeltass, möbeltassar, fårskinn, skinn, matsal, vardagsrum, tupp, poster, psoters, print, prints, konsttryck,t avla, kök, köket, köks, eiffeltorn, eiffeltornet, peace,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...