måndag 3 juli 2017

Ansikte kruka i lager igen!

Krukan med ansiktet var riktigt populär och jag beställde fler och fler i olika omgångar, men sedan tog den slut i lager hos leverantören. Det brukar vara så att när det är slut hos dem är det slut för alltid, men nu har de faktiskt tillverkat fler! Jag var snabb att beställa så nu finns de på lager i webbutiken igen! Jag fick dem idag... kul! Ni hittar dem i shopen: www.anneliesdesign.se

ansikte kruka, krukor, Oohh, monstera ljus, kuddar, kudde, kuddfodral, koskinn, svartvit, svart och vitt, svartvita, kaktusar, kaktus, inredning, annelies design, soffbord, vardagsrum, vardagsrummet, webbutik, webshop, nätbutik,

Det har trillat in massor med nyheter i webbutiken... en del har jag lagt in i webbutiken, men en del av det jag har tagit in kommer bara säljas i showrummet/butiken! Hoppas vi ses på söndag när det är öppning! Välkomna kl 13-16!

fårskinn, skinn, ansikte kruka, krukor, Oohh, monstera ljus, kuddar, kudde, kuddfodral, koskinn, svartvit, svart och vitt, svartvita, kaktusar, kaktus, inredning, annelies design, soffbord, vardagsrum, vardagsrummet, webbutik, webshop, nätbutik,

I webbutiken hittar ni också kuddarna på bilden nedan, fårskinn, Oohh krukor, monstera ljus, 3D kaktusen mm. Kika gärna in! www.anneliesdesign.se

ansikte kruka, krukor, Oohh, monstera ljus, kuddar, kudde, kuddfodral, koskinn, svartvit, svart och vitt, svartvita, kaktusar, kaktus, inredning, annelies design, soffbord, vardagsrum, vardagsrummet, webbutik, webshop, nätbutik,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...