måndag 10 juli 2017

Besök från Home2tiny

Vi startade blogga ungefär samtidigt, Tina och jag! Sedan dess har vi på olika sätt hållit kontakten... Ibland springer man på henne här i Varberg och då har de tagit en tur från Halmstad hit till min lilla stad.

inredningsbutik, varberg, tina, home2tiny, home 2 tiny, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, ysisk butik, showroom, inspiration, butik,
Foto: Home2Tiny
I söndags kom Tina och hennes man till min öppning av showroomet/butiken! Superkul! Att de tar fantastiska bilder har jag vetat om sedan länge... varje gång man kikar in på hennes blogg är det ena härliga bilden efter den andra. Man märker att de har ett stort intresse för fotografering! Hon gjorde ett så härligt inlägg om min butik och att få bli kallad för ett smultronställe gör mig superglad!

Bilderna här i inlägget har jag lånat från Home2tiny...  ovan ser ni Tina och nedan har även jag kommit med på ett foto (inte ofta jag syns här på bilderna :-))

Kika in till Tina för att se fler bilder från hennes besök hos mig! Ni hittar hennes blogg här: http://home2tiny.blogspot.se/

inredningsbutik, varberg, tina, home2tiny, home 2 tiny, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, ysisk butik, showroom, inspiration, butik,
Foto: Home2Tiny

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du öppnat showrom/butik. Synd att det inte var öppet förra helgen när vi var nere. Lycka till iallafall och jag kommer så fort vi har vägarna nedåt. Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack 🍃🌱🙏🏻 Så synd... Kul att du kommer förbi vid annat tillfälle 🤗

      Radera
  2. Så spännande för dig. Ett stort lycka till! Hoppas det går riktigt bra. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...