måndag 17 juli 2017

Grågrön färg på väggen

Oj då! Det blev visst ett uppehåll över helgen med inlägg här... men nu är jag tillbaka igen! Jag fixar och donar lite i showroomet/butiken... idag har jag faktiskt plockat bort allt i hyllan som jag målade i samma kulör som väggen... det får bli lack på hyllan eftersom grejerna fastnar lite i ytan och drar med sig lite färg. Skulle jag kanske tänkt på innan, men det var liiite stressigt innan öppningsdagen :-)

Jag var ju lite nervös inför att välja den grågröna färgen på väggen och hyllan men jag är supernöjd! Lite kul med annan färg än grått och vitt på väggarna :-) Färgen heter "Jotun - lady balance - 7163 "minty breeze" för er som vill veta.

De flesta detaljerna och möblerna hittar ni i webbutiken www.anneliesdesign.se och showroomet/butiken är öppen på torsdagar nu under sommaren, mellan kl 12-19. Kika gärna in om ni har vägarna förbi! Vi finns på Träslövsvägen 164 i Varberg.

annelies design, webbutik, inredning, inredningsbutik, showroom, tavlor, tavla, betongbord, kaktus, poster, posters, ikea, ikea hack, hylla, valje, stol, skrivbord, hubsch, woodwick, doftljus, stumpastake, ljusstake, lampa, döden, lampor, minty breeze, mint, grågrön,

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...