torsdag 1 mars 2018

Perfekta väskan

Inlägg i samarbete med Gaston Luga

Äntligen har jag hittat den! Jag har letat efter en väska för lite olika tillfällen... en så pass stor att jag får plats med kameran också + diverse "bra att ha"-prylar! Denna blir perfekt för shoppingturen på stan men framför allt för mina resor... här behöver jag inte känna att kameran knappt får plats och bara blir bökig att ta upp då halva innehållet har riskerat att åka ut tidigare :-) Att den är rackarns snygg är helt klart ett plus... föll pladask för den. Jag väntade till och med in den i ett par månader för att den var slut i lager!  Förstår att den tar slut...

annelies design, gaston luga, väska, väskor, ryggsäck, klädställning, styling, inredning, modell, modellbilder, modellfoto, clips, lampa, chunky pläd, webbutik, webbutiker, webshop,nätbutik, irnedningsbutik, varberg,
 
Jag har fått möjligheten att erbjuda er alla som kikar in här 15% om ni använder koden: ANNELIE. Den koden varar utan slutdatum. För tillfället kan ni också ta del av deras kampanj då man får Plånkan korthållare gratis med i varje köp.

annelies design, gaston luga, väska, väskor, ryggsäck, klädställning, styling, inredning, modell, modellbilder, modellfoto, clips, lampa, chunky pläd, webbutik, webbutiker, webshop,nätbutik, irnedningsbutik, varberg,

Vill ni kika in och se vad Gaston Luga har att erbjuda? Då hittar ni all info här:

Webshop:
https://gastonluga.com/se/

Instagram:
@gastonluga

annelies design, gaston luga, väska, väskor, ryggsäck, klädställning, styling, inredning, modell, modellbilder, modellfoto, clips, lampa, chunky pläd, webbutik, webbutiker, webshop,nätbutik, irnedningsbutik, varberg,

Lampan som jag har hängt lite slarvigt på klädställningen är på rea inne i min webbutik just nu så passa på! De är sååå läckra!  Perfekt att man kan ha den som en läcker detalj lite varstans. Även modellbilderna är från min shop! Kika in, vetja! Ni hittar det här: www.anneliesdesign.se

annelies design, gaston luga, väska, väskor, ryggsäck, klädställning, styling, inredning, modell, modellbilder, modellfoto, clips, lampa, chunky pläd, webbutik, webbutiker, webshop,nätbutik, irnedningsbutik, varberg,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...