onsdag 7 mars 2018

Spegelkuber

Gillar spegelkuberna som Susan Cedgård fixade till mig... är rejält sugen på en ännu större också att ha på golvet :-) Jag ser att många börjat med hela spegelväggar nu också, ungefär sådana som jag hade i mitt flickrum (fast jag hade de där svarta knopparna i hörnen att fästa dem i). Superfint, men det blir ett rejält putsande! Oopps, det har redan kommit ett fingeravtryck på spegelkuben här ser jag nu i efterhand, haha.

Den gigantiska hasselnöten, koltrast, Nagel ljusstake och det handgjorda äggskalet finns HÄR

annelies design, webbutik, webbutiker, spegel, speglar, spegelkub, spegelkuber, inredning, hasselnöt, nöt, äggskal, alexander ortlieb, koltrast, fågel, fåglar, dekoration,

annelies design, webbutik, webbutiker, spegel, speglar, spegelkub, spegelkuber, inredning, hasselnöt, nöt, äggskal, alexander ortlieb, koltrast, fågel, fåglar, dekoration,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...