torsdag 21 juni 2018

Dax att spana in vad som finns i garderoben!

Ok, då var det dags att spana in garderoben inför mysiga midsommarhelgen som stundar... Får väl se om det blir boots eller lite nättare skor :-) Brrr... lite kallt är det ändå! Hoppas och ber till vädergudarna att det blir varmt och skönt för gästerna som kommer!

annelies design, väggljusstake, väggljusstakar, dup, ljusstake, ljusstakar, dekoration, walk in closet, garderob, öppen garderob, sminkhörna, sminkhörnor, smink, hörna, spegel, ikea, hylla, öppna garderober, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik,

Är ni taggade på min nya design som kommer i sommar? Bland annat väggljusstaken DUO är på ingång snart hoppas jag! Har fått besked om att allt kommer första veckan i juli, så vi får hoppas att de håller vad de lovat! All ny design ligger inlagd i webbutiken så att man kan produktbevaka och få ett mail direkt när det kommer in! I shopen finns också de urläckra fårskinnsdynorna bland annat! kika in vetja: www.anneliesdesign.se

annelies design, väggljusstake, väggljusstakar, dup, ljusstake, ljusstakar, dekoration, walk in closet, garderob, öppen garderob, sminkhörna, sminkhörnor, smink, hörna, spegel, ikea, hylla, öppna garderober, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, fårskinn, fårskinnsdyna

Vad tycker ni förreseten om mina coola boots? :-) Min man sa att de ser ut som något som gruppen Sweet hade på sig förr... hihi kan inte annat än att hålla med, men de är mina och jag gillar dem :-)

annelies design, väggljusstake, väggljusstakar, dup, ljusstake, ljusstakar, dekoration, walk in closet, garderob, öppen garderob, sminkhörna, sminkhörnor, smink, hörna, spegel, ikea, hylla, öppna garderober, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, fårskinn, isländska fårskinn, pall,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...