söndag 28 oktober 2018

Här kommer mina favoriter!

Alltså, materiella saker är inte alls viktigt egentligen, men man vill ju gärna ha det lite mysigt där man vistas många timmar om dagen liksom... så här är några av mina favoriter! Vaserna VAKO är i stort sett alltid med på mina bilder... gaaalet fina ju! Ljusstaken "Lejon" fastnade jag för direkt när jag såg den och sedan den kom har den varit någonstans här i vardagsrummet! Eldstickan tändstickorna... sååå mysiga! Kvistar av olika slag... japp, favorit!

Alla detaljer hittar ni så klart i min webbutik... klart att ni ska kunna shoppa mina favoriter! Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

anneliesdesign, webbutik, webbutiekr, webshop, nätbutik, vako, vas, vaser, lejon, ljusstake, ljusstkar, vardagsrum, vardagsrummet, kvist, kvistar, eldstickan, tändstickor,

anneliesdesign, webbutik, webbutiekr, webshop, nätbutik, vako, vas, vaser, lejon, ljusstake, ljusstkar, vardagsrum, vardagsrummet, kvist, kvistar, eldstickan, tändstickor,

anneliesdesign, webbutik, webbutiekr, webshop, nätbutik, vako, vas, vaser, lejon, ljusstake, ljusstkar, vardagsrum, vardagsrummet, kvist, kvistar, eldstickan, tändstickor, favoriter, detaljer,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...