söndag 14 oktober 2018

Väggljusstake DUO

Väggljusstakarna är en av min senaste design... jag tänkte att det skulle passa med både värmeljus och vanliga stearinljus när jag designade den. Den finns i vitt och svart! Kika in under fliken "Design av Annelie Palmqvist" inne i webbutiken och spana in det som jag har gjort vetja! Det finns så klart massor av annat spännande som jag köpt in också :-)

Här hittar ni min webbutik: www.anneliesdesign.se
Bilderna tog jag inne i butiken så sidobordet och alla övriga detaljer finns också i webbutiken (dock ej bomullskvistarna som endast säljs inne i fysiska butiken)...

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, väggljusstake, dup, vägg, ljusstake, ljusstakar, detaljer, butik, varberg, inredning, inredningsbutik, sidobord,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, väggljusstake, dup, vägg, ljusstake, ljusstakar, detaljer, butik, varberg, inredning, inredningsbutik, sidobord, flodhäst, poster, bomullskvistar

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, väggljusstake, dup, vägg, ljusstake, ljusstakar, detaljer, butik, varberg, inredning, inredningsbutik, sidobord, fjäderblomma, fjäderblommor,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...