torsdag 25 oktober 2018

Ljusförvaring... fin detalj på väggen!

Jag saknade något att lägga ljusen i... visst vi har haft en låda med stearinljus under en skänk, men det var inget roligt! Jag tänkte att det kunde bli en fin detalj på väggen... ljus är ju så fina :-) Här är ett hörn i matsalen som vi gjorde om lite snabbt i helgen! Mer om hörnet kommer i ett inlägg lite längre fram!

Ljusförvaringen är i skrivande stund i produktion i fabriken som hjälper mig med tillverkningen av dem men de går att förboka inne i webbutiken! Jag har fått leveransbesked om att de ska komma omkring tredje veckan i november! Ett tips är att förboka för de går åt i rask takt... så jag har till och med fått kontakta min tillverkare att göra fler! Det ska ändå gå att få alla inom ramen av utsatt tid. Phu!

Hängande ljusstaken är också en av mina senaste designade produkter! Den finns i lager och den kan man få även i rostfritt! Tavlan och detaljerna hittar ni också i shopen! Länk som tar er dit: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, ljusförvaring, ljus, förvara, väggen, på vägg, hängande ljusstake, tavla, tavlor, annelie, matsal, kök, förboka, inredning, inredningsdetaljer, svart och vitt, svartvit, svartvita, svarta och vita, dekoration, hållare, för ljus,


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, ljusförvaring, ljus, förvara, väggen, på vägg, hängande ljusstake, tavla, tavlor, annelie, matsal, kök, förboka, inredning, inredningsdetaljer, svart och vitt, svartvit, svartvita, svarta och vita, dekoration, hållare, för ljus,


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, ljusförvaring, ljus, förvara, väggen, på vägg, hängande ljusstake, tavla, tavlor, annelie, matsal, kök, förboka, inredning, inredningsdetaljer, svart och vitt, svartvit, svartvita, svarta och vita, dekoration, hållare, för ljus,
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, ljusförvaring, ljus, förvara, väggen, på vägg, hängande ljusstake, tavla, tavlor, annelie, matsal, kök, förboka, inredning, inredningsdetaljer, svart och vitt, svartvit, svartvita, svarta och vita, dekoration, hållare, för ljus,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...