torsdag 8 november 2018

Giftfria doftljus

När jag är på Gekås handlar jag alltid på mig massor med stearinljus och värmeljus... sist jag var där tittade jag mig omkring lite grand medan mannen fyllde kundvagnen full med ljus... och ser att många stod och doftade på doftljusen och köpte på sig mängder. Visst, superbilliga och doftar gott, men för min del är det viktigt att de inte innehåller skadliga ämnen.

Alla doftljus i min butik/webbutik är tillverkade av soyavax och innehåller inget paraffin.

Men vad handlade jag på Gekås då? Jo, en mängd stearinljus av 100% stearin och likadant med värmeljusen. Visst är de dyrare men...

I shopen hittar ni bland annat Woodwicks doftljus... och här på bilden ser ni Cinnamon Chai... en underbar juldoft som sprider sig i huset samtidigt som veken sprakar! Spana in dem här i min shop: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, woodwick, doftljus, utan skadliga ämnen, giftfri, giftfria, giftfritt, doft, doftljus, jul, advent, juldoft, cinnamon, chai, kanel, sprakande veke,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, woodwick, doftljus, utan skadliga ämnen, giftfri, giftfria, giftfritt, doft, doftljus, jul, advent, juldoft, cinnamon, chai, kanel, sprakande veke, juldofter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...