torsdag 8 november 2018

Julklappstips 2018

Att köpa julklappar kan vara sååå himla svårt ju! Ett år var jag ute väldigt sent med inköpen så jag stressade runt de sista dagarna... efter det lovade jag mig själv att jag aldrig ska göra så igen :-) Det var hemskt! Här kommer några tips från min design och butik:

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, ljusstakar, dekoration, hängande, rostfri, rostfria, rostfritt, design, ansikte, mugg, glasunderlägg, marmor, fårskinn, dyna, fäll,

Här är bästa presenten till någon som gillar "det mysiga"... tända ljus och mysig hemmakvällar!
Ljusstake long: 369 kr
Glasunderlägg marmor 4-pack: 349 kr
Mugg ansikte: 289 kr
Fårskinn: 499 kr
Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, inredning, matlagning, julklappstips, julklapp, mässing, grytunderlägg, underlägg, sverigeunderlägg, kök, köket, mat,

Grytunderlägg av 100% mässing för en som gillar matlagning och fina material!
Sverigeunderlägg mässing: 689 kr
Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, inredning, varberg, grytudnerlägg, underlägg, fästningen, candle cross, ljusstake, ljusstakar, dekoration, svart och vitt, svartvit, svartvita, presenttips, julklapp 2018, julklappstips,

Ett grytunderlägg VARBERG till någon som flyttat från staden och längtar kanske hem lite? Eller till någon som känner att Varberg är bästa staden att bo på och vill ha en fin detalj i sitt kök? Ljusstakarna är en av de populäraste produkterna i webbutiken... garanterat uppskattad present att få.
Webbutik: www.anneliesdesign.se

Grytunderlägg Varberg: 275 kr
Candle cross set med tre ljusstakar: 189 kr
Isländska fårskinn: 499 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...