lördag 25 april 2020

Fåglar i inredningen

Någon mer än jag som gillar fåglar i inredningen? Jag är helt besatt av dem! Kanske märks i mina bilder... nästan alltid en fågel med i ett hörn :-) Det är min granne Bengt som handsnidar träfåglarna... galet fina och jag får många mail om dem. Jag säljer dem tyvärr endast i fysiska butiken, iallfall än så länge. Kanske kan de komma in så småningom. Siluetten korp finns även i webbutiken, pris 199 kr.
Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, irnedning, dekoration, korp, korpar, fågel, fåglar, handsnidade, bengt,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, irnedning, dekoration, korp, korpar, fågel, fåglar, handsnidade, bengt, varberg, presentbutik, presentbutiker,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, irnedning, dekoration, korp, korpar, fågel, fåglar, handsnidade, bengt, varberg, presentbutik, presentbutiker,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...