måndag 22 juni 2020

Eget företag på semestern

Har ni semester än? Så skönt med härliga sommardagar även om arbetet pågår! Som egen företagare bestämmer jag upplägget för dagen själv och det är en klar fördel, men jag kan inte påstå att jag har någon semester :-) Arbetet fortlöper som vanligt året runt... Så klart att jag åker iväg på semester någon gång ibland men även de dagarna borta är det arbete med mail och annat som jag ska fixa. Jag gillar det... är min egen boss och trivs med det jag gör. Det här är min dröm! Att jag vågade satsa och testa är jag väldigt glad för. Så... en bild från mitt arbetsrum där jag redigerar bilder och betalar fakturor mm och sedan ett dopp i plurret!

Om ni är nyfikna på mina produkter så kan ni kika in i min webbutik... där hittar ni bland annat postern PEACE och ljusstakarna SQUARE!

Ha en härlig dag!

Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, dekoration, prydnad, peace, poster, posters, sommar, sommardagar, arbetsrum, arbetsrummet, semester, arbete, produkter, ljusstake, ljusstakar, square, egen företagare, eget företag, semestern,

annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, dekoration, prydnad, peace, poster, posters, sommar, sommardagar, arbetsrum, arbetsrummet, semester, arbete, produkter, ljusstake, ljusstakar, square, egen företagare, eget företag, semestern,

annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, dekoration, prydnad, peace, poster, posters, sommar, sommardagar, arbetsrum, arbetsrummet, semester, arbete, produkter, ljusstake, ljusstakar, square, egen företagare, eget företag, semestern,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...