tisdag 15 december 2015

Döden lampor och ljusstakar


Nu är de här! Mina favoritlampor "Döden"! De är sååå läckra! Nu kan de bli dina också för så klart tar jag in det jag gillar mycket i min webbutik! Just nu är det ett julerbjudande, 15% rabatt! Ni hittar dem här: www.anneliesdesign.se

Döden lampor, lampa, design, tvåfota design, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, annelies design, diamant, diamanter, diamantlampa, diamantlampor, hantverk, svart och vitt, svarta,
Foto: Tvåfota design

De finns i storlek small, medium och large. Välj mellan natur och svart, eller kör en mix med båda färgerna. Läckert!

Döden lampor, lampa, taklampa, taklampor, tvåfota design, design, designlampa, designlampor, svarta diamantlampor, diamantlampa, kökslampa, kök, köket, kökslampor, hängande lampa, bordslampa, bordslampor, inredning, webbutik, webbutiker, webshop,

Jag har två svarta i storlek small i mitt kök... gillar dem skarpt! De "gör" rummet! Nu funderar jag på att ha en lampa liggande i nya gästrummet :-) Kanske en i natur? Vi får se vilken färg det blir. Återkommer med bilder på gästrummet när jag inrett klart!

Böset, ljusstake, ljusstakar, candleholder, candleholders, tvåfota design, designduo, design, inredning, inredningsdesign, inredning, inredningsdetaljer, snyggt, snygga, svart och vitt, natur,
Foto: Tvåfota design

En nyhet till! Superläckra ljusstakar från samma designduo! Åh, vad jag gillar dem! Tog in dem direkt till butiken och tvekade inte en sekund! Jag fastnade direkt för dem när jag såg dem! De finns också i både svart och natur, i två höjder, 299 kr/st. Ni hittar dem här: www.anneliesdesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...