torsdag 3 december 2015

Loppisfynd och City Trivet Varberg

Vad glad man blir när man gör värsta fyndet! Ett änglaspel (fast denna har ju en gran) av modell äldre tor jag för jag har aldrig sett en sådan tidigare. Gillar´t! Den ska nog få vara del av dekorationen på buffébordet på julafton tror jag :-)

änglaspel, loppis, loppisfynd, varberg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, svart och vitt, eskimå ljus, ljusstake, annelies design, interior, inredning, inredningsblogg, jul, julpynt, julpynt 2015, julen, julklappstips, julklappar, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk

Igår eftermiddag fick jag varbergsunderläggen... jag har packat, packat och packat nästan hundra underlägg :-) Nu när jag har packat klart finns det ca 10 stycken kvar som jag har lagt in i webbutiken. Julklappstips! Jag fick några extra av leverantören och några har varit låsta i kundkorgar som av olika anledningar inte har slutförts och nu åkt tillbaka in i lagerhanteringen. Det kommer ju fler så klart, men inte förrän efter jul. 

änglaspel, loppis, loppisfynd, varberg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, svart och vitt, eskimå ljus, ljusstake, annelies design, interior, inredning, inredningsblogg, jul, julpynt, julpynt 2015, julen, julklappstips, julklappar, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk

Ha en riktigt go dag! Nu har jag kaffet på och ska bara sitta en stund, phu!

änglaspel, loppis, loppisfynd, varberg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, svart och vitt, eskimå ljus, ljusstake, annelies design, interior, inredning, inredningsblogg, jul, julpynt, julpynt 2015, julen, julklappstips, julklappar, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...