måndag 21 december 2015

Julkänsla

Jo men banne mig... nu känns det allt att julen är nära! Kanske för att granen fått komma in :-) De sista julklapparna är inhandlade, men jag har inte vågat lägga dem under granen för jag vet inte vad Athena gör med dem :-) Jag ska testa lägga dem där imorgon... om jag vågar. Kanske bara är småbitar och pappersskräp kvar om vi lämnar henne :-) Jag tror inte det för hon har inte bitit på något annat här, hon gillar sina tuggben så mycket att hon ägnar sig åt dem när det gäller att tugga. Tur har vi haft!

julgransmatta, julmatta, hylla, hyllor, valv, takbjälkar, takbalkar, julgran, julen 2015, jul, gran, granar, granen, julgranskulor, glitter, matplats, matbor, stolar, stol, bord, kök, köket, julpynt, juldekoration, julpyntat, inredning, inredninsgblogg, vardagsrum, vardagsrummet, bloggar, minigran, minigranar, 2015, annelies design

Trevlig kväll!

julgran, julen 2015, jul, gran, granar, granen, julgranskulor, glitter, matplats, matbor, stolar, stol, bord, kök, köket, julpynt, juldekoration, julpyntat, inredning, inredninsgblogg, bloggar, minigran, minigranar, 2015, annelies design

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...