torsdag 17 december 2015

Nät

Jag har fortfarande inte fått köpt mig ett nät... så jag får hålla tillgodo med näthyllan som satt på ett liten IKEA-bord. Fungerar bra det också, men jag har tänkt mig ett lite större så att man kan gå loss helt och hållet :-)

eiffeltorn i inredningen, vykort, motiv, frenchie, fransk bulldog print, prints, poster, posters, konsttryck, tavla, tavlor, svart och vitt, svartvit, svartvita, hund, hundar, siffror, siffra, bokstav, bokstäver, inredning, nät, inredningstips, klämmor, hänga upp, fjädersparris, hand, fjäder, feather,

Vi närmar oss fjärde advent! Lite stressigt är det allt, men man kan ju inte börja pynta och fixa hur tidigt som helst! Jag har en tanke att dekorera ett sideboard med granris och ljus till exempel, men nu står granen inne och väntar på att bli pyntad, paket ska slås in och julkorten har inte kommit iväg (alla är inte ens skrivna än). Mycket man vill göra :-) Hade tänkt mig lite mer pyssel också, men det får vi se om jag hinner med i år. Även om det är mycket som hopar sig i november och december så är det en himla rolig tid som jag inte vill vara utan. Vi var i Austrialien under julen ett år, typ för hundra år sedan, men då kände jag att jag saknade att inte ha den där riktiga julen när jag kom hem i februari igen. Sedan dess har julen fått vara som den alltid har varit :-)

frenchie, fransk bulldog, hund, hundar, målning, målningar, poster, posters, tavla, tavlor, print, prints, konsttryck, annelies design & interior, webbutik, wbbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, inredning, svart och vitt, svartvitt, svartvit, vykort,

Mina senaste tryck med siffror kan man ha som dekoration eller som ett vykort till födelsedagspresenten.. Här ser ni också nyheten "Frenchie". Alla vykort hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

clips, klämmor, eiffeltorn i inredningen, vykort, motiv, frenchie, fransk bulldog print, prints, poster, posters, konsttryck, tavla, tavlor, svart och vitt, svartvit, svartvita, hund, hundar, siffror, siffra, bokstav, bokstäver, inredning, nät, inredningstips, klämmor, hänga upp, fjädersparris, hand, fjäder, feather,
Ha en go dag! Snart är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...