torsdag 8 september 2016

BY NORD sängkläder

Nytt danskt märke på väg in i webbutiken! Kommer in i början av veckan! Mina favoriter! Yeay! Jag har förberett allt så att det bara är att trycka på "visa" när de anländer :-)

by nord, sängkläder, påslakan, örngott, set, baby, junior, annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, online, webshop, inredning, sovrum, sovrummet, med motiv, certifierade tyger, motiv, varg, björn, vargar ,björnar, rådjur, svart och vitt, svartvit, svartvita, svartvit inredning,
Innan jag började köpa sängkläder med kvalitet måste jag erkänna att jag var skeptisk mot de här dyrare alternativen... men, jag testade och är fast! De billigare alternativen trådar sig i sömmarna efter tvätt och har inte alls den känslan i tyget som är helt fantastisk med de dyrare alternativen. När jag tänker efter köpte jag sängkläder ofta eftersom de helt enkelt gick hål i, blev urtvättade i färgerna eller sprack i sömmarna. Det ÄR en väldigt stor skillnad i tyget och känslan! De dyrare är lika fina tvätt efter tvätt så jag känner inte att det är så dyrt längre faktiskt i och med det. Det här är min personliga åsikt som faktiskt blev lite av en wow-upplevelse första gången jag testade kvalitet.

by nord, sängkläder, påslakan, örngott, set, baby, junior, annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, online, webshop, inredning, sovrum, sovrummet, med motiv, certifierade tyger, motiv, varg, björn, vargar ,björnar, rådjur, svart och vitt, svartvit, svartvita, svartvit inredning,
Nu finns mitt favoritmärke snart i webbutiken som sagt... gillar dem skarpt! Kommer att finnas sängkläder till vuxen, junior och baby. BY NORD:s nyhet som kommer in i mitten av september är också beställd... deras "Fenja" i 100% linne! YEAY!

Det som känns extra bra med BY NORD är att alla deras sängkläder är att de är OEKO-TEX® Standard certifierade! En certifiering innebär att produkten uppfyller höga humanekologiska krav, d.v.s. inte innehåller kemikalier i halter som är hälsoskadliga. Certifieringen visar att produkterna är trygga att använda med avseende på hälsofarliga ämnen och du kan sova gott! Känns extra bra tycker jag :-)

by nord, sängkläder, påslakan, örngott, set, baby, junior, annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, online, webshop, inredning, sovrum, sovrummet, med motiv, certifierade tyger, motiv, varg, björn, vargar ,björnar, rådjur, svart och vitt, svartvit, svartvita, svartvit inredning,

2 kommentarer:

  1. Hi nice blog :)) ur very good writer as well :)

    SvaraRadera
  2. Supermönster. Jag älskar sängkläder med djur.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...