lördag 3 september 2016

Svartvitt, rutigt, ek, puts, rostfritt...

... det är en salig blandning av material, mönster, strukturer, former mm här i köket. Alltid kul att få ihop en mix :-) Det är så himla snyggt med tegel så jag fick en tanke att sätta tegel här på murstocken men tycker samtidigt att det är fint med den grå putsen... gah! I-landsproblem, jag vet, men ibland vet man inte riktigt hur man ska göra. Får fundera ett tag till.

ek, annelies design, webbutik, webbutker, webshop, inredning, filterhållare, design, annelie palmqvist, inredning, kök, köket, glasunderlägg, underlägg, fat, sked, skedar, skärbrädor,

I min webbutik hittar ni skärbrädorna som säljs i två-pack. Fat och sked av ek finns också i webbutiken. Länk till webbutiken: www.anneliesdesign.se

De fina muggarna med bokstäver har jag fyndat på loppis. Det rutiga underlägget kommer från Fik i Sik, en butik en mil söder om Varberg som säljer härliga vintageprylar.

ek, annelies design, webbutik, webbutker, webshop, serveringsvagn, fårskinn, matsal, matplats, kökshandduk, kökshanddukar, styckningsdetaljer, inredning, filterhållare, design, annelie palmqvist, inredning, kök, köket,

Serveringsvagn från IKEA
Fårskinn, kökshandduk med styckningsdetaljer och filterhållare från min webbutik

ek, annelies design, webbutik, webbutker, webshop, inredning, filterhållare, design, annelie palmqvist, inredning, kök, köket,

Trevlig lördag!

ek, annelies design, webbutik, webbutker, webshop, inredning, filterhållare, design, annelie palmqvist, inredning, kök, köket,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...