tisdag 27 september 2016

Ett grått Varberg

Idag har jag verkligen vaknat till ett grått Varberg! Det var länge sedan! Lite extra höstkänsla idag alltså... hade tänkt tända lite ljus medan jag sitter här och jobbar, men fick en tanke att smita ifrån och åka och träna snart, mitt i allt! Jag tror att jag kommer att göra ett bättre jobb resten av dagen med lite trötta ben :-)

ljusstake, ljusstakar, candle cross, kanin, kaniner, soffbord, vardagsrum, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, online, eiffeltorn i inredningen, eiffeltornet, dekoration, inredning, tavla, tavlor, poster, tupp,, kök, köket, kökstavla, kökstavlor, posters, print, prints, konsttryck, anneliesdesign,

De flesta av detaljerna (ljusstaken, kaninen, tuppen, skärbrädor mm) på bilderna hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

ljusstake, ljusstakar, candle cross, kanin, kaniner, soffbord, vardagsrum, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, online, eiffeltorn i inredningen, eiffeltornet, dekoration, inredning, tavla, tavlor, poster, tupp,, kök, köket, kökstavla, kökstavlor, posters, print, prints, konsttryck, anneliesdesign,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...