måndag 1 maj 2017

Annelies design öppnar showroom/butik i Varberg

Här byggs och hamras det för fullt! Nu har vi äntligen kommit en bit på väg så att jag kan berätta och visa lite bilder om vad vi håller på med här :-) Det blir ett showroom/butik som kommer att öppna inom några veckor! Ska bli såå kul att inreda och greja där! Planerar färger, material, golv och inredning för fullt!

annelies design, webbutik, inredning, butik, showroom, varberg, besökstips, utflyktsmål, halland

Här går det undan... i skrivande stund ligger redan altanen på plats också! Det är fönsterna som levereras först vecka 20 som stoppar upp bygget lite grand...

annelies design, nybygge, bygger hus, showroom, butik, inredning, varberg, halland

Det blir öppet i nock (dock inte så hög takhöjd, men det ger ändå en känsla av rymd... ). Vi fick tag på några gamla balkar till taket som jag hade spanat in hos en bonde lite längre upp på gatan som rev sitt ställe. De fick jag efter lite om och men tag på så att fyra balkar kunde hamna här hos mig :-) Jag antar att jag inte kan hålla mig innan det är helt färdig så fler bilder kommer nog snart igen. Lite kul att se hur arbetet fortskrider :-)

annelies design, nybygge, bygger hus, showroom, butik, inredning, varberg, halland

Eftersom jag behöver väggytorna satsar vi på stora takfönster... bara ett par stående i hörnet där nere som man kan se på bilderna.

Huuur kul som helst! Can´t wait! Inbjudan till invigningen läggs ut här när vi närmar oss! Kika gärna in igen! Självklart kan man fortsätta handla i webbutiken både innan och efter att jag öppnat här! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...