tisdag 23 maj 2017

Ett annorlunda innehåll i en resväska

God morgon! Ute lyser solen redan! Min "To do"-lista är lååång så jag ska bara svälja sista kaffeslurken så måste jag ta tag i denna dag! Hoppas att ni får en härlig start på morgonen!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, svartvit, svartvita, svart och vitt, vykort, kort, peace, peacetecknet, peacetecken, tops, woodwick ljus, doftljus, diy, tips,

Svartvita vykort med olika motiv finns i webbutiken! De fina woodwick doftljusen finns också i shopen, men här har jag diskat ur ett av glasen till ljusen som har brunnit färdigt och lagt i tops i svart, vitt och natur ( så klart att det är de färgerna ihop här... ingen överraskning för er som följer mig och vet vad jag brukar kombinera för färger). De vita topsen är ju vanliga här i Sverige, men de övriga tog jag med mig hem från USA. Undrar om tullen vid röntgenmaskinen blev förvånade att se en massa tops i en väska? Hehe...

Min webbutik hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, svartvit, svartvita, svart och vitt, vykort, kort, peace, peacetecknet, peacetecken, tops, woodwick ljus, doftljus, diy, tips,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...