lördag 27 maj 2017

Träslövs trädgård i Varberg

Några ögonblicksbilder med mobilen från min dag!

Ett perfekt utflyktsmål... även för er som bor i Varberg! Har du varit där? Om inte... ett måste! Superläckert ställe! Nope, ingen sponsring här inte utan min personliga uppfattning! Vi brukar åka till både Blomsterlanet och Träslövs trädgård och köpa godbitarna på varje ställe varje år. Man kan säga så här... Blomsterlandet levererar... alltd! Träslövs trädgård ger upplevelse och inspiration på köpet! Denna gång blev det faktiskt inte så mycket shoppat på trädgården, utan det mesta köpte vi på Blomsterlandet. Förra året var det tvärt om! Så kan det ju bli...

plantering, sommar, sommarplantor, träslövs trädgård, varberg, gurka, tomat, chili, amerikanska blåbär

Nu har vi fyllt upp med tomatplantor, chili, jordgubbar mm i miniväxthuset! Härligt! Hoppas på att kunna skörda egenodlat snart! En macka med en skiva från egenodlad tomat... mmmm!

blompinnar, namn, plantor, plantering, träslövs trädgård, varberg,

Superhärligt väder! Fick ta en vattenpaus i planterandet... en Loka citron i skuggan för att svalna ner lite :-) Jag hade lagt min mobil på bordet som vi har byggt själva... en plats i solen... nr jag skulle fotografera lite till stod det "Varning! Hög temperatur! Låt mobilen svalna innan anändning! Detta är ett säkerhetsmeddelande!!" Ooops!

träslövs trädgård, inspiration, uteplats, altan, trädgård, trädgårdar, utemöbler, utemöbel, varbergs, utflyktsmål,





Sa jag att man får inspiration hos Träslövs trädgård? Yepp!  Kolla in! Snyggt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...