onsdag 17 maj 2017

Tavelvägg med svartvita motiv

Lite ändringar med tavlor och detaljer i gästrummet! Apan är en av de senaste nyheterna i webbutiken... gillar den skarpt! En cool detalj!

annelies design, webbutik, fårskinn, tavlor, tavla, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, gästrum, soffa, bäddsoffa, apa, sparbössa, sparbössor, apor, kaktus, lampa, lampor, döden, raw, aveva design, hylla, hyllor, palm, dalmatin, dalmatiner, hund, hundar, palmer, i need more shoes, tavlor med text, texter, svartvit, svartvita, svart och vitt,

Jag är också otroligt glad att min designade 3D kaktus blivit tillverkad igen och åter i lager till er. Jag vet att många också väntar på min ljusstake "Candle Cross". Jag har inget datum för ljusstakarna än, men nu ser jag i alla fall att jag får dem i produktion igen. Det kan låta konstigt att det tar så lång tid men det hänger på många olika faktorer för att få allt att stämma så att det kan ske.

Det vore roligt om ni som väntar kan hålla ut ett litet tag till... Jag lovar att jag jobbar för fullt för att få dem i lager igen så snabbt som möjligt.

vako vas, vako, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik inredning

Alla tavlor och detaljer på hyllorna (utom händerna), lampan "Döden", vasen och fårskinnen hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se  Presenttips... exempelvis till mors dag, födelsedagen eller kanske något nytt till dig själv? 

annelies design, webbutik, fårskinn, tavlor, tavla, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, gästrum, soffa, bäddsoffa, apa, sparbössa, sparbössor, apor, kaktus, lampa, lampor, döden, raw, aveva design, hylla, hyllor, palm, dalmatin, dalmatiner, hund, hundar, palmer, i need more shoes, tavlor med text, texter, svartvit, svartvita, svart och vitt,

annelies design, webbutik, fårskinn, tavlor, tavla, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, gästrum, soffa, bäddsoffa, apa, sparbössa, sparbössor, apor, kaktus, lampa, lampor, döden, raw, aveva design, hylla, hyllor, palm, dalmatin, dalmatiner, hund, hundar, palmer, i need more shoes, tavlor med text, texter, svartvit, svartvita, svart och vitt, vas, vako, vako 260, kråka, fågel, fåglar, fjäder, stol,

annelies design, webbutik, fårskinn, tavlor, tavla, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, gästrum, soffa, bäddsoffa, apa, sparbössa, sparbössor, apor, kaktus, lampa, lampor, döden, raw, aveva design, hylla, hyllor, palm, dalmatin, dalmatiner, hund, hundar, palmer, i need more shoes, tavlor med text, texter, svartvit, svartvita, svart och vitt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...