lördag 27 maj 2017

Varberg, kallbadhus och produktfotografering

Kan Kallbadhuset vara vanligaste motivet för de som besöker Varberg? Jag är otroligt glad att ha denna vackra byggnad i min närhet... FANTASTISK! Bakom mig var det fullt med skolklasser som gottade sig i solen och grillade på grillplatsen som finns här jämte. Ett härligt besök att göra för alla! Ett måste om man besöker Varberg!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, webbutiker, varberg, fästningen, varbergs fästning, besök, besöka, att se, att göra, sverige, sverigeunderlägg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, städer, stad, kallbadhuset, strand, stranden, västkusten, besöksmål, utflykt,

Jag tog med mig kameran och fotograferad emin senaste design "Trivet Varberg" och "Sverigeunderlägg Varberg". Perfekt present att ge bort till någon som fyller år eller som present till värdinnan när ni är bortbjudna på middag! Eller varför inte ett till dig själv? Du hittar dem i min webbutik: www.anneliesdesign.se
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, webbutiker, varberg, fästningen, varbergs fästning, besök, besöka, att se, att göra, sverige, sverigeunderlägg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, städer, stad, kallbadhuset, strand, stranden, västkusten, besöksmål, utflykt,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, webbutiker, varberg, fästningen, varbergs fästning, besök, besöka, att se, att göra, sverige, sverigeunderlägg, underlägg, grytunderlägg, city trivet, city trivets, städer, stad, kallbadhuset, strand, stranden, västkusten, besöksmål, utflykt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...