söndag 6 oktober 2013

Eiffeltornet

Nu samlar jag på mig lite prylar som läggs på hög tills renoveringen av vardagsrummet är klart. Eiffeltornet är helt klart en fräck byggnad som jag gärna har med i inredningen. En fondtapet med tornet från Mr Perswall finns redan uppsatt i den lilla hallen som många vet, och nu har jag fått tag på Eiffeltornet som inredningspryl också.

eiffeltornet i inredningen, diamant av betong, litet eiffeltorn, inredningsprylar

Det var faktiskt inte helt lätt att få tag på ett Eiffeltorn, men jag meddelade Susan på Utvalt i Varberg min önskan, och hon fixade ett sådant till  mig :-) Perfekt att säga till henne vad man är på jakt efter, för hon brukar hålla utkik efter prylar till mig... Det här blev veckans tips på butik :-)

eiffeltorn i inredningen, diamant i betong, eiffeltorn tapet, inredning frankrike,

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Fin annorlunda inredningsdetalj! Och det lilla tornet var så söt ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Köpte ett när vi var i Paris som nu står i lilla F:s rum, en fräck inredningsdetalj. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag var i Paris som liten och köpte sådana men de har jag ju inte kvar. Synd....för de är riktigt fina. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Superfint!! Leila har visst pepparkaksformar i form av Eiffeltornet såg jag i hennes monter på hem-mässan igår :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Själv köpte jag inte ett sånt när jag var i Paris och ångrar mig fortfarande=))
    Snyggt tycker jag!

    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  6. Härliga Paris...som jag längtar tillbaks fast jag mest snubblade förbi i somras. Paris har något magiskt över sig.
    Den där brasan , den såg inte heller fel ut...vilken mysfaktor

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  7. åh vilken service! Härliga Eiffeltornet. Kram Nilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...