söndag 13 oktober 2013

Sneak peak på ett projekt

Kommande projekt...  Just sladden med träkulorna kan man ju göra själv, men jag var lat denna gång och köpte min färdig :-) Tydligen är det en varbergstjej som designat sladden som jag köpte. Extra kul! Den ska nu sättas ihop med något som vi har pysslat lite med själva. Vad? Det får ni se så småningom :-)

lampa, tygsladd till lampa, lampa med träkulor på tygsladden, vitt och trärent, bockar från ikea, vita och svarta arkivboxar, papplådor

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Fräckt med kulorna. Gör sladden lite roligare att titta på. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. När jag såg lampsladden i en butik hos oss, tänkte jag att det där kan man ju göra själv. Frågan är vad du skall göra? kan man göra mer än sätta en fin lampa i? Spännande.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Spännande! Ser fram emot fortsättningen :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Fin sladd med kulor på. Ser fram emot att se fortsättningen. Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Fin sladd, så spännande.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...