fredag 6 juni 2014

Sveriges nationaldag

Sveriges nationaldag är här! Förhoppningsvis blir det någorlunda väder så att man kan ta en cykeltur ner till stan och se lite av de festligheter som erbjuds :-) Man skulle kanske haft lite blågult en sådan här dag, men svenska blommor från trädgården får duga... Vår trädgård är inte mycket att hurra för än så länge, men det finns en och annan blomma :-)

industrikök, industriellt kök, köket, kökets, trädgårdsblommor, blommor från trädgården, plocka in blommor, blommor i vas, köksö, hth kök, gråa köksluckor, rostfria hyllor, vitrinskåp, hängande vitrin, vitrinskåpet, hundkex, glas, termos eva solo, vitt, vita, kakelplattor, diskbänk, diskbänkar, inspiration

Min granne Britt vet att jag inte har så många blommor och att jag gillar´t, så hon erbjöd mig en tur i hennes trädgård...."Ta med en sax och klipp av blommor som du vill ha". Tjoho... jag har sett hennes trädgård! En blomsterprakt utan dess like... och jag får välja och vraka! Kan det bli bättre? Jag kommer till helgen, Britt! :-)

Ha en riktigt härlig nationaldag!


industriellt kök, industrikök, öppna hyllor i köket, döden lampa, taklampa, taklampor, kökslampa, design, snittblommor, blommor från trädgården, köksö, kors, detaljer, i kök, köksplanering, rostfria hyllor, hängande vitrinskåp, grått kök, gråa köksluckor, vita små kakelplattor, diskbänk, diskbänkar, blandare, köksblandare, stumpastake, inredning, inspiration, interiör, interiörsbild kök, köket, barstolar, barstol eames, eames stolar, svarta stolar, lilla bruket tvål, vitt, vita, svarta,
Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Det är verkligen en lyx att kunna ta in lite blommor från trädgården! Vi har inte heller så mycket men ett par buskar med blommor i alla fall :-). Snäll granne du har!
    Ha en jättebra Nationaldag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig granne. Jag håller tummarna för vädret i dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. en prunkande trädgård att plocka blommor i borde vara allas rättighet...! Min blommar bara lite försiktigt än, men jag tänker att om några år, då så!
    Önskar dej en härlig nationaldag!

    SvaraRadera
  4. ~ Vackert ~

    /Nationaldagskram!

    SvaraRadera
  5. Vi har en jättefin, prunkande trädgård och det är faktiskt jättehärligt, nu i blomplockartider.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...