tisdag 10 juni 2014

Tips på tavelvägg och läckra detaljer

Jag blir lika glad varje gång när jag ser en av "mina" tavlor på väggen hemma hos någon. Kul när de bara dyker upp så där... nu senast när Styleroom lade ut bilder från medlemmen Carin på sin Instagram. Ni som hängt med mig ett tag nu känner säkert igen "Svart fågel", i mitten av tavelväggen :-) Självklart har jag frågat om lov att visa bilderna...

tavelvägg, tavelväggar, tips, arrangera tavlor på väggen, tavla, artprint, artprints, konsttryck, svart fågel, annelie palmqvist, styleroom, medlem, medlemmar, blåmålad vägg, sovrum, inspiration, snyggt på väggen,

Carins album hittar ni på Styleroom här: Carins

Superfint hem och kanonfina bilder! Kika in dit, vetja! Tavelväggar är nog något som ger många huvudbry! Carin har fått till det fint med touchen av hornet bland tavlorna och ramar i trärent som ger ett behagligt intryck tycker jag.

tavelvägg, hängande lampor, sovrum, inspiration, styleroom, carin, annelie palmqvist, tavlor, artprint, posters, prints, svartvita tavlor, horn på vägg, snyggt sovrum, skinnfäll, datum på print, datum, datumet, ordna en tavelvägg, tips

Jag är bara tvungen att visa hennes bild på badrummet också! Så läckert! Ser ni linan med tvättklämmor och prints? Texten ovanför kaklet? Superfina detaljer att kika på och inspireras av...

industriellt badrum, diy tips, inredning, styleroom, hylla av stål, dusch, duschar, vitt kakel, kakelplattor, badrummet, vitt, vita, lina med tvättklämmor, prints, vykort, text på vägg, väggtext, bokstäver att sätta på väggen

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Ja men gud så snyggt!!! Mina fina prints ligger här och ingen ramar in dem??? Bilderna ovan var superläckra och vilken kul ide med tvättlina, den ska jag registrera :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Snyggt ...Hihi Så'n där tvättlina har jag oxå på toaletten ibland prnts men just nu gossenalle bla :)
    Ha en fin dag/Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du är stolt och det ska du vara. Dina verk är super fina. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så fint! Det är inte lätt att få till en tavelvägg, men denna var ju superfin! Det där med att få till något som ser slumpmässigt ut, men som det säkerligen ligger mycket jobb bakom. Och ditt print är ju superfint! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...