söndag 12 oktober 2014

Bugs

Några insekter följde med mig hem från resan ute i Europa... låter kanske inte så nice, men de här tog jag med mig frivilligt :-) Jättefina! En av de fina detaljerna som jag hittade i en toppenfin inredningsbutik i Prag!

insekt, insekter, inredning, inredningsdetalj, inredningsdetaljer, inglasade insekter, skalbagge, skalbaggar, dekoration, stilleben

Jag har faktiskt stått inne i NO-salen på jobbet och beundrat insekterna i burkarna där... nu har jag egna husdjur! Like a lot!

mediamöbel, mediamöbler, stilleben, vägghängd, love warriors, tavla, tavlor, detaljer, inredningsblogg, inredningsbloggar, grått, vardagsrum,

Idag är det en städdag! Samtidigt passar jag ju då på att förändra lite. Även om jag inte tröttnar på grejerna så lätt, så tröttnar jag på att ha dem på samma ställe. Oftast flyttar jag runt grejer när jag städar lite mer noggrant. Hm, hela köksbordet är belamrat med grejer än så länge... både nytt från Europas städer och gammalt. Det blir nog en bra mix!

papegoja, inredningsdetalj, inredningblogg, grått och vitt, fågel, fåglar, korg, korgar, vardagsrum, inspiration

Ha en fortsatt go söndag! 

ikea köksskåp som möbel, möbler ikea, vägghängt, vitt, grått, vardagsrum, media, mediamöbel, papegoja, gråmålad vägg

2 kommentarer:

  1. Gillar din lovewarriors tavla. Står högt på min önskelista. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir! Det där med att gå och flytta runt saker känner jag igen. :)
    Ha en fin måndag,
    kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...