fredag 10 oktober 2014

Massor av intryck från Europa

Närmare 1000 bilder blev kameran fylld av efter de nio dagarna i Europas huvudstäder... så många ska jag inte visa er utan har gjort ett litet urval av allt vi har sett och upplevt så klart.

skull, porslin, vitt, design, prag, shopping, inredning,

Vi har ju shoppat en del också förstås... och inredningsprylar är ju alltid extra intressant. Det är speciellt kul att handla utomlands eftersom det oftast då blir lite "udda" grejer. Inget av det på bilden följde med hem, men vi shoppade i den butiken :-) Jag kommer att visa er lite av det som följde med hem här på bloggen i helgen tror jag.

karlsbron, konstnär, skiss, ansikte, prag, tjeckien

Nej, det är inte jag varken bakom eller framför teckningen :-) En av bilderna som jag tog på Karlsbron i Prag bara. Så... för att inte trötta ut er som nöjer sig med lite färre bilder gör vi som vanligt när det är bildbombning på gång: ni som vill se fler bilder klickar på "Läs mer". Till er alla önskar jag en riktigt happy fredag!




Här kommer då en bildbombning... mixade bilder från Prag, Wien, Berlin, Bratislava och Budapest.

astronomiska uret i prag, tjeckien

staty karlsbron, tjeckien

budapest

bratislava, borg,

check point charlie, berlin, sightseeing, turistmål,

karlsbron, tjeckien, utflyktsmål


konstnär, karlsbron, tjeckien, konst, skiss,

prag, karlsbron, tjeckien,


bratislava, utsikt, borg, bargen

prag, tjeckien

budapest, utsikt, vy över staden

new york cafe

hundertwasser, wien, toalett,

hundertwasser, wien, utflyktsmål, turistbesök, turista i staden wien, värt att se,


3 kommentarer:

  1. SNYGGT!

    Kika gärna in hos mig bland mina smycken!

    SvaraRadera
  2. Åh guuuh vad jag vill ha den dödskalle. Snuskigt snygg!

    SvaraRadera
  3. Wow, så fantastiska bilder! Och vad spännande med företaget, nytt namn och utökad inriktning. Ska bli väldigt spännande att följa!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...