tisdag 28 oktober 2014

Jag tar "helg"

Så känns det iallafall eftersom jag blir ledig ända till söndag... Därför blir det helgfint med blommor som väntar efter jobbet idag :-) Självklart kan ni beställa tavlor ändå... konsttrycken skickar jag till er så att ni har dem inom två vardagar.

rosor, ros, vas hemtex, sminkbord, toalettbord, ikea, vitt, sovrum, inspiration, inredningsblogg

Jag har massor att göra i mitt företag så helt "ledig" blir jag inte, men det kommer att bli jättekul. De närmaste dagarna jag kommer nämligen att grotta ner mig i färger, penslar och annat kul. Sådant som jag har tänkt att göra men som inte blivit av än... Det ska bli himmelskt att få skapa i flera timmar :-)

konsttryck peace, tavla, tavlor i svart och vitt, svartvita, svarta och vita, peacemärke, peacemärket, ram, sänggavel, säng, tempur, sova butiken, panel, liggande panelvägg, panelväggar, vitt, diy lampa, koppar, marmor lampa, lampor,

Här hittar du konsttrycket "Peace" och alla mina andra motiv: Annelies konsttryck

inspiration sovrum, heltäckningsmatta, heltäckningsmattor, sminkbord, vitt, svart och vitt, grått, panelvägg, liggande panel, tavla i sovrummet, tavlor, artprint, poster, posters, prints, print, peacem lampa, lampor, tempursäng,

Ha en riktigt go dag!

rosor, blommor, ros, vas hemtex, chanel, svart och vitt, sminkbord, vitt, eiffeltorn, eiffeltornet,

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Underbart med lite ledighet... Själv kör jag tredagrsvecka den här veckan, fint det med!

    SvaraRadera
  2. Åh,så fint du har & den där vasen är en riktig höjdare :)
    Köpte den nyligen hhi/Kram & ha en underbar ledighet!

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite ledighet o få gör det man brinner för. Kan bara tänka mig hur mycket fint du kommer att skapa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Härligt med långledigt. Själv tog jag ledigt hela veckan, superhärligt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...