torsdag 22 december 2016

Julen står för dörren...

... och jag är redo så här långt :-) Lite julmusik som strömmar ur högtalarna och fixar det som återstår... julgröt, inköp av julaftonens mat, fixa griljeringen och annat som hör julen till återstår. Jag har haft återkommande migrän i flera dagar som ställt till det, men jag  har julstökat mellan varven när det känts bättre så jag ligger ändå i fas tycker jag.

lampa döden, dödenlampa, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, ljusstake, candle cross, gran, Oohh, fårskinn, skinn, fäll, isländska, neonlampa, lampor, granar,

Nya lampan är på plats i vardagsrummet! Här valde jag lampan "Döden" i storlek large! Supernöjd! Den finns i tre storlekar och tre färger inne i min webbutik: www.anneliesdesign.se

I webbutiken finns det nu endast ett fårskinn kvar... de är slut hos leverantören och kommer in först i februari igen fick jag veta när jag gjorde en ny beställning i veckan som gick. Det verkar som att många kommer att få ett härligt skinn i julklapp :-)

lampa döden, dödenlampa, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, ljusstake, candle cross, gran, Oohh, fårskinn, skinn, fäll, isländska, neonlampa, lampor, granar,

lampa döden, dödenlampa, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, ljusstake, candle cross, gran, Oohh, fårskinn, skinn, fäll, isländska, neonlampa, lampor, granar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...