onsdag 28 juni 2017

Sommarens projekt

Medicinskåpet som stått hos min mamma är på plats och här är några bilder på det! Skåpet har hängt med i många år och här förvarade mamma sitt fina danska porslin och andra saker som hon var rädd om. Den bilden kommer jag alltid att komma ihåg! Med skåpet i min ägo minns jag ännu tydligare...

annelies design, kors, ansikte mugg, muggar, gris, styckningsdetaljer, styckning, sparbössa, medicinskåp, vitrinskåp, grytunderlägg, varberg, underlägg, city trivet, varbergs fästning, fästningen, inredning, kök, köket, vitrinskåp,

Vad är då projektet? Jo, det ska målas! Det är lite gult i dagsläget så... lite vit färg på det så blir det superfint!Ett pilligt jobb med liten pensel ser jag framför mig :-) Det finns fler projekt som jag tror många har på sin lista "To do" när det blir sommar och semester. Rensa garderoben, städa kökslådorna mm Jag tar medicinskåpet som ett måste och resten som... tja, vi får väl se om jag vill/orkar/hinner/känner för det :-)

Det finns ett projekt till med skåpet och det är att några speglar gått sönder och lite annat behöver fixas för att bli tip top, men det fixar vi när vi känner för det. ingen panik... först ska vi ha sommar!

vas, vako, smaelta, bomullsblommor, bomull, annelies design, kors, ansikte mugg, muggar, gris, styckningsdetaljer, styckning, sparbössa, medicinskåp, vitrinskåp, grytunderlägg, varberg, underlägg, city trivet, varbergs fästning, fästningen, inredning, kök, köket, vitrinskåp,

Vasen, grisen, kors, ansikte mugg, skärbrädor, grytunderlägg "Varberg", timglas mm finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

annelies design, kors, ansikte mugg, muggar, gris, styckningsdetaljer, styckning, sparbössa, medicinskåp, vitrinskåp, grytunderlägg, varberg, underlägg, city trivet, varbergs fästning, fästningen, inredning, kök, köket, vitrinskåp, timglas, diamant,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...