fredag 23 juni 2017

VAKO "GRAN" 150

Midsommarafton! Det blir traditionsenligt en sväng in till torget nu på morgonen för att köpa jordgubbarna till efterrätten idag! Här inne i uterummet har jag dukat upp för midsommarlunchen! Det spelar inte så stor roll om det börjar regna för här inne är det varmt och härligt ändå :-) Mannen var dessutom iväg och köpte en terass-värmare igår, men jag tror inte att den kommer att behövas. Vill du se bilder på dukningen? Kika in här: Midsommardukning

trädäck, altan, terass, växthus, vako, gran 150, smaelta, annelies design, webbutik, webshop, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, inredning, uteplats, uterum, uterummet, vas, vaser, ljuslykta, lykta, lyktor, bergdalahyttan, glasbruk, glasbruket, handblåst, handgjort,

Den fina vasen VAKO "GRAN 150" kom i en leverans häromdagen! Den har jag tyvärr inte med i min dukning, men jag tänker mig att jag ska ha några stycken som ljuslyktor på betongbordet här inne i uterummet sedan när jag dukat av igen. Spana in vaserna/lyktan i shopen här: www.anneliesdesign.se

Trevlig midsommar!

vako, gran 150, smaelta, annelies design, webbutik, webshop, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, inredning, uteplats, uterum, uterummet, vas, vaser, ljuslykta, lykta, lyktor, bergdalahyttan, glasbruk, glasbruket, handblåst, handgjort,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...