lördag 9 december 2017

Bag all - påsar till resan och att organisera med!

Att organisera... har saknat en tvättpåse att ta med på resan... man letar förtvivlat upp en påse och rycker tag i liksom. Förhoppningsvis har man varit ute och shoppat något och fått en påse :-) Så kalrt att man kan ta med en plastpåse hemifrån, men det glömmer jag bort! Har man fina påsar i tyg blir det lättare att komma ihåg tror jag :) Jag har saknat påsar för mina skor... jag brukar ta med joggingskorna eftersom vi brukar gå morgonpromenader ( ett sätt att se sig omkring och känna till närområdet lite mer). Nu kan jag stoppa ner dem i väskan utan att riskera grus bland kläderna... och packa en väska med lite mer stil :-) Ni hittar flera av Bag all-påsar i shopen! De kommer in på tisdag, men går att beställa redan nu! Ni hittar dem här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, påse, bag all, påsar, bomull, återvinna, miljötänk, pumps, tvättpåsar, laundry bag, badrum, presenttips till resan, resor, packa, julklappstips, svartvit,s vartvita, svart och vitt, walk in closet,


annelies design, webbutik, påse, bag all, påsar, bomull, återvinna, miljötänk, pumps, tvättpåsar, laundry bag, badrum, presenttips till resan, resor, packa, julklappstips, svartvit,s vartvita, svart och vitt, walk in closet,

annelies design, webbutik, påse, bag all, påsar, bomull, återvinna, miljötänk, pumps, tvättpåsar, laundry bag, badrum, presenttips till resan, resor, packa, julklappstips, svartvit,s vartvita, svart och vitt, walk in closet,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...