måndag 23 april 2018

Helgen = valp och fotografering

Helgen gick snabbt som vanligt, men när man tänker efter har man fått gjort väldigt mycket... Vi har träffat Bosse, sonens och svärdotterns lilla valp. Det är en liten pomerian-kille som är sååå fin! Man bara smälter när man ser honom! Faktiskt väldigt lik Athena när hon var liten. En liten ullboll!

I lördags hade jag anlitat Home2tiny :s man som fotograferade mig inför en kommande produktkatalog som jag ska göra. Om man, som jag, inte är bekväm framför kameran så behöver man ett proffs och både Mr C och Tina är superduktiga på det de gör så valet av fotograf var väldigt enkelt. Han driver företaget Mr Sea foto     ... kika in till honom om ni har något uppdrag på gång. ...och nej, det här är inte på något sätt sponsrat inlägg utan helt och hållet mina egna åsikter och rekommendationer. Jag har inte sett de helt färdiga bilderna än (efter redigering), men när jag kikade in i kameran såg jag att det var det riktigt bra gjort... supernöjd!

Så klart har jag gjort en hel del annat i helgen, men det här var de två höjdpunkterna :-)

Idag ska jag själv fotografera... ska fota min senaste design och har fått låna Varberg Verkets fina restaurang till detta! Så kul! De har en helt fantastisk restaurang... miljön är sååå fin! Det är Lilla Brukets gamla lokaler med industristil... helt i min smak.

Klockan är nu 12.27 och det är fortfarande lite grått ute, men jag litar på väderprognosen att det ska klarna upp. Hoppas... blir lite lättare att få fina bilder då.

Så... måste rusa... ska packa det jag ska fotografera! Jag har öppet i butiken till kl 14.30 idag och stänger lite tidigare pga fotograferingen..

Webbutiken är alltid öppen: www.anneliesdesign.se


annelies design, webbutik, webbutiker, tavla, tavlor, svartvit,s vartvita, svart och vitt, lampa, vardagsrum, vardagsrummet, lampor, döden, raw, bomullskvistar, vas, vako, smaelta, ljusstake, cnadle cross, inspiration, grått, grå, gråa,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...