tisdag 3 april 2018

NYHET! Oohh tealight

Så har då de läckra Oohh tealight kommit! Alltid lika roligt när det kommer fina leveranser!  De finns i tre färger... in och spana in dem vetja! Så himla lätta att placera och blir sååå fina var man än ställer dem...ensamma för sig eller i ett stilleben.

Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, Oohh, ljus, ljusstake, värmeljus, tealight, böcker, bokrea, vardagsrum, new york, brudslöja, blommor, glasburk med text, house doctor, inredning, soffbord, coffee table books, böcker, bok,

Ägget är ett av mina senare loppisfynd! Blev superglad när jag såg det... det stod och väntade på mig tror jag :-) Den fina glasburken finns också i shopen... lite kul med texten på den. Fin som förvaring till penslar och pennor på skrivbordet, att ha blommor i eller köksredskap på diskbänken. Eller varför inte göra inlagd gurka i den, sätta på en fin lapp och ge bort i present?

annelies design, webbutik, Oohh, ljus, ljusstake, värmeljus, tealight, böcker, bokrea, vardagsrum, new york, brudslöja, blommor, glasburk med text, house doctor, inredning, soffbord, coffee table books, böcker, bok, loppis, loppisfynd, påsk, påsken, påskpynt, ägg

Har ni sett de fina böckerna?  Kinfolk fanns med på rean hos Adlibris tror jag det var och New York var nog fullt pris på men ändå inte särskilt dyr. NewYork-boken har superfina bilder att längta sig bort med... hade gäääärna åkt till New York. Det står på min "lista" :-) Får nöja mig med de fina bilderna tills dess...

annelies design, webbutik, Oohh, ljus, ljusstake, värmeljus, tealight, böcker, bokrea, vardagsrum, new york, brudslöja, blommor, glasburk med text, house doctor, inredning, soffbord, coffee table books, böcker, bok,

annelies design, webbutik, Oohh, ljus, ljusstake, värmeljus, tealight, böcker, bokrea, vardagsrum, new york, brudslöja, blommor, glasburk med text, house doctor, inredning, soffbord, coffee table books, böcker, bok, kinfolk, new york, korall

kinfolk, annelies design, webbutik, Oohh, ljus, ljusstake, värmeljus, tealight, böcker, bokrea, vardagsrum, new york, brudslöja, blommor, glasburk med text, house doctor, inredning, soffbord, coffee table books, böcker, bok,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...